Ai missäkö Paimen? Älä siitä huoli, mennään vaan entisten pyhien askelissa!

sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Kysy Saara-äidiltä: Miten saan vaikean synnin anteeksi?

Rakas Saara-äiti, minulla on vaikea ongelma. Olen uskovainen isä. Olin 30 vuotta kun meillä oli 8 lasta. Minusta tuntui silloin siltä, että eiköhän tämä jo riittäis. Lisäksi vaimo oli hengenvaarassa joka synnytyksessä. Otin sterilisaation, mutta salasin sen vaimoltani. Sitten kuusi vuotta myöhemmin minulle tuli synnintunto ja sain panna tuon asian syntinä pois. Sitten minulle tehtiin korjaavat toimenpiteet, mutta sen jälkeen emme ole saaneet enää lapsia. Kysyisinkin nyt, että miten voin saada tämän synnin anteeksi?
Vikaanjoutunut isä

Saara-äiti vastaa: Kysymys on vaikea. Yhtenä vaihtoehtona Saara-äiti pitää keinohedelmöitystä omilla sukusoluillasi. Ellei tämä onnistu, synti raukeaa vasta, kun vaimonne tulee vaihdevuosi-ikään.

2 kommenttia:

  1. rkas weljeni "Vikaanjoutunut isä". Älä mieltäsi lastaa tuollakaan asialla, sillä tässä siionissa kikki on mahdollista. Minäkin tein sterilisaation ja vaimoni ei enää tullut raskaaksi. Mutta sitten kun tulin synnintuntoon ja sain sen tunnustettua julkiripissä, niin kas kummaa, ei mennyt kuin alta vuosi, niin ihme tapahtui: vaimoni tuli raskaaksi ja synnyti pojan! Kummiksi pyysimme naapurin uskovaisen isän joka oli mietä jatkuvasti ollut tukemassa, ja iloksemme lapsemme muistuttaa ulkonäöltään hyvin paljon tuota naapurin setää. Aravat voit että ilomme on suuri!

    VastaaPoista
  2. Meillä taas sattui ihme tuon asian tiimoilta, mikä osoittaa että Taivaan isälle mikään ei ole mahdotonta, ei edes sterilisaation ylitsekäyminen. Minä tein sterilisaation 4 vuotta sitten ja kuvittelin että tällä tavoin omin avuin säädän perheeni lukumäärän. Mutta Isän tahto oli toisin - vaimoni tuli raskaaksi viime helmikuussa! Näin se Isä osoitti minulle syntiselle että Hänelle kaikki on mahdollista!

    ja jotta hän vielä enempi osoitti minulle miten kaikki on Hänelle mahdollista, lapsi oli neekeri!
    Kiitetty, kiitetty!

    /Syntinen isä

    VastaaPoista

Näin saamme jäädä yhdessä tälläkin hetkellä uskomaan kommentoijista hyvää.