Brändityöryhmä, josta OHO! Siioni uutisoi kesäkuun lopussa, on saanut muistionsa valmiiksi kuukauden myöhässä.
Työryhmän toiminnasta tihkuneiden tietojen perusteella voidaan sanoa, että työryhmässä vallitsi ilmapiiri.
OHO! Siionin tietojen mukaan uusi viestintästrategia perustuu entistä avoimemmin kaksoisviestintään, mistä saamme iloita.
Liikkeen ulkopuolelle viestitetään, että kaikki on kunnossa ja pidetään huolta siitä, ettei julkisivu tahriinnu. Liikkeen uhriuttamat ohitetaan sanomalla "en tunne tapausta enkä siksi voi kommentoida". Julkisivua tahrivat blogistit ja muut marginaaliradikaalit ohitetaan sanomalla "itse olen kokenut liikkeen rakkaudelliseksi".
Liikkeen sisäpuolelle viestitetään, että uskontotuudet pysyvät ja meillä on todellakin aivan äärimmäisen turvallista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Näin saamme jäädä yhdessä tälläkin hetkellä uskomaan kommentoijista hyvää.